Management systemen

Kwaliteit is vanzelfsprekend. Je besteedt veel aandacht aan gezond en veilig werken. Je voldoet aan de milieuwetgeving. Toch vind je dat de systematiek efficiënter kan. Hoe pak je dat aan?

Integrale aanpak

Een integraal managementsysteem helpt je hierbij. Je kunt laten zien dat jouw organisatie over aantoonbare kwaliteit beschikt binnen je vakgebied. Het draagt bij aan een hogere klanttevredenheid en meer betrokkenheid van je medewerkers. Het zorgt ervoor dat je blijft voldoen aan wet- en regelgeving en het vormt een basis om continu te verbeteren.

Ruime ervaring

Het uitvoeren van interne audits, analyseren van klantenklachten of incidenten en organiseren van management reviews zijn uitstekende momenten om de werking van het systeem tegen het licht te houden. Met ruime ervaring bij ISO-gecertificeerde bedrijven kan ik me snel in een nieuwe situatie inleven en een waardevolle bijdrage leveren. Ook in een complexe internationale industriële omgeving.

Nieuwe ontwikkelingen

Onlangs heeft de NEN nieuwe amendementen gepubliceerd. De ISO-normen worden aangepast op duurzaamheid, circulariteit en CSRD. Klimaatverandering is een verplicht onderdeel geworden van de contextanalyse.